Game simple tapi mencabar

Arini baru je abis donlod 1 game free dari forum Download4all.^^ Seharian aku tunggu game ni abis donlod. Da abis donlod, pe lagik,trus main la. Mane leh tunggu2 beb.^^

 
Ni haa game yang aku download tuh..
Crane Simulator 2009

Kalo nak taw lagik pasal game ni, klik la button read more tuh..^^


Game ni kne kontrol crane yang disediakan, kne wat segala task2 yang ada baru leh unlock crane yang lagik masyuk. Memang nampak simple je, tapi setiap ending stiap task mesti ade yang part yang susah bangat. Kalo x kuat semangat mesti da give up punyer. Nasib aku ni jenis kuat semangat.LOL....

Macam biase la, kat bawah ni ade aku sediakan sdikit screenshot yag aku amik daripada game ni. korg tgok la k. Kot2 berkenan bole pegi kat forum Download4all. Kalo xnak donlod game pon, lam forum ni ade macam lagik yang bole korg donlod slain game2 mcm movie, mp3, video, n ade ruang diskusi. Senang cakap, korang pgi la usha forum Download4all dlu.Baru korg taw ape yang menarik ngn forum tu.^^

Screenshot1
 
 Screenshot2
 
Screenshot3

Kalo korg try game ni, harap korg pon best gak.tapi jgn sampai jadik macam pic kat bwah da ler.^^

 
kalo da addict sampai tahap camni, kompom awek aku ngamuk punye da...


P/s: Saja try main game ni nak ilangkan bosan. Tringat zaman kecik2 dlu salu suh abah blikan mainan crane kalo pgi kedai.^^

0 komen2 lain

Blog Widget by LinkWithin