Hari yang x produktif...LOL

hari ni xdak wat pape langsung...bosan....

Cuma install kan Macromedia Flash 8, Dreamweaver 8, ngn Adobe Photoshop kat Laptop aku je...

 
 pic tgh install dreamweaver x sempat amik lak....


Kalo nak taw lagik pasal entri ni, klik la button read more tuh..^^

da siap install menda alah kat atas tuh, aku wat la clearance n defrag pc aku. delete sume barang2 lama yang da xpakai, uninstall sofware + game2 yang x pakai or main...pc aku ni da macam pc ekperimen je, asal ade sofware baru e try install, tapi haram x pnah pakai pon. Install je lebey.haha.....

                     
 ni la pc aku tgh defrag...
rasa nye tu je la update tuk arini....argh....mmg x PRODUKTIF langsung la ari ni.....


p/s: jangan pikir sume bende aku x produktif..ada part yang aku produktif...LOL


0 komen2 lain

Blog Widget by LinkWithin