Siap akhir nya..(sket update)

 

Bukan pic aku k..ni amik darik source.


Peh, setelah semalaman try pilih ngn testing layout baru tuk blog nih, akhirnya siap gak aku wat. Bukan xnak pakai layout yang sblom ni,tp ade bug lak (rasanya bug dari kesilapan aku tuh). Visitor xleh leave komen kalo pakai layout yg sblom ni. Tu yang kne tukar pi layout baru smalam pas sahur . Nasib ade kawan aku YM aku, "xleh letak komen pon blog ko nih", "eh,yeke?..aku try ok je sblom ni"."btol la, tym aku send comment je x kuar pape pon","ooo okok..xpe xpe,aku check lagik..^^" kataku menamatkan perbualan  (bukan berbual pon,menaip je sbnar nye). LOL...start dari situ la aku trus wat check kt blog aku. Aku test antar comment x bole jek. Last2, bengang + malas nak godek2 lagik, aku nekad la tukar layout je senang. Malas aku nak cari satu2 dari  deretan coding tu kat part mane yang prob. baek aku trus pakai coding yang baru je lagik snang.....

Nak baca lagik, klik la button read more tuh..^^




Pergh, rasa berbaloi gak pnat smalam pas tgok blog ni da ade layout baru lak. Tapi sbnar nye layout ni x siap sepenuh nya lagik pon..Head title pon xdak lagik Head Title da siap...Adess...byk lagik nak kne wat nih. Pastu nak kne transfer lagik widget2 dari layout blog yang lama...banyak jgak le task2 yang menanti nih...



Dilarang Melarang - Deskripsi






Layout ni aku amik daripada DilarangMelarangDotCom. Kat sini mmg byk gile layout yang free tuk WP n BS yang lawa2. Bukan layout je, kat sini siap ade sediakan tutorial ngn tip-tips yang berguna tuk blogger-blogger amatur cam aku ni haa. Yang paling best, blog ni 100% bahasa melayu, so segala ape tips yang die kasik mmg snang gile korng nak paham kalo rujuk kat sini. Kalo da folow tutorial yang die kasik pon korg still x paham, korg leh trus komen kat penulis die ni. InsyaAllah, segala pertanyaan korg akan dia bantu sedaya upaya. Xpon try je tweet penulis blog tuh kat @marzukijalil.


p/s: byk info aku blaja dari blog DilarangMelarangDotCom taw, kepada kawan2 yang baru berjinak ngn blogging ni, bole la rujuk kat situ jgak...


p/s/s: Jgn lupa tweetkan blog ni jgak k..^^

3 komen2 lain

Mr. Chenna said...

wey...
seyes smart...!
bleh tolong mai buat kat ak plak...hahaha

CAKERA KERAS said...

huhuhu..
ptt aku try hantar komen ari tu x leh..
heheheh

Sharing Is Caring said...

haha...ok x layout ni?...^^

@chenna.. jom join twitter..leh ramai kawan blogger..dorg yg ramai tolong aku

@rahimi.. sorry la mi..aku pon baru je pasan prob ni smlam

Blog Widget by LinkWithin