Byk nye blanja aku ari nih..

Xmalu1009


Argh..ari ni byk gile duit aku kuar..ampess...Lom samapai sehari aku da abis duit Rm129 cmtu jek. tapi bagik aku ok la, sb duit tu aku blanja tuk barang2 yang betol2 perlu je. nasib la aku ni jenis x beli sgt brg2 yang mengarot2. haha... Alhamdulillah.^_^


1. Bangun tido, mandi, siap nak pegi keje. Otw lam kete, baru pasan meter tank minyak da empty. aduhai, ni nak kne bagik "minum" lagik la nih kete aku nih. Aish,..terpaksa la singgah kat petronas, pastu bagik kete aku nih "minum breakfast". Melayang Rm20 aku.. *tuan pon x breakfast lagik nih T_T *

2. Sampai kat tempat keje, baru aku tringat yang tepon aku ni da kne bar *sekat* sebab da melebihi credit limit yang aku set. Aku set tiap bulan Rm 70 jek. Xmampu la nak bayar kalo lebey dari limit tuh. >.<>

3. Pastu kuar duit lagik tuk minyak itam kete nih. Adess, rasa x sanggup da nak pakai kete, byk gile blanje. Len la kalo da ade kerjaya xpon hidup yang stabil. *kalo mak bapak sapot tu leh la..hukhuk* Tapi nak mintak ngn abah, segan lak. Ni pon kete abah kasik. Syukur la jgak sb bole vroom vroom bandar. Xla kne berhujan berpanas naek moto jek. Trima kasih ye abah. ^^

Aduh, hari ni je da spend Rm70 + Rm39 + Rm20 = Rm 129. Walaweyh, bulan nih masih panjang..xkan kne makan meggi jek kot...adess..*tpaksa la tepon abah mlm ni wat2 tanya khabar..adess*


p/s:adess..pasni kne standby duit tuk roadtax motosikal lak...wawaawawa


View Comments
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin