xder title...

Argh... tensen gak buat projek tuk Latihan Industri nih. Dah ler bengang tgok kawan-kawan laen da abis. Hampeh punya kedai komputer yg aku praktikal sblom nih. Kalo x kne pindah, aku da bersenang lenang kat umah jek macam kawan2 yg laen. ergh!!

Nasib bek la aku nih jenis x memberontak mcam peminat setia pasukan Kelantan yg merosakkan stadium. Kalo aku cm dorg, mmg aku bakar je kedai celaka tuh. Macam sial jek, da ler elaun aku tuk bulan last x nak bayar, pastu duk cakap aku kurang ajar kat die. padahal die tu yg kurang ajar. Sampaikan penyelia aku pon cakap die tuh kurang ajar sgt.

Yang buat aku bertambah bengang, da ramai pekerja dia blah sb x suka kat dia, bole lak dia cakap aku kawan aku yg hasut pekerja dia spya berenti.* bulan aku berenti, kompany tu ilang dkat 10 org pekerja*..dia siap leh cakap yg aku ngn kawan aku di haramkan masuk kedai dia sb dia x suka kat kitaorg. haha...Nmpak sangat die takut ngn kiteorg.

Bos aku praktikal sblom ni mmg gemok cam babi...puas ati aku..



google
P/s: Nasib baek interface google arinih ceria jek..xder la aku stress sgt... >.<

View Comments
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin