Terkangkang kepenatan.....

Pergh..sminggu dua ni aku bizi yang amat sangat...sibuk menyiapkan segala report2 yang berkaitan dengan latihan industri aku nih..Kebizian sehingga banyak benda lain yang terabai (tapi game2 kat facebook jangan harap aku nak abai).... Aku kebizian sehingga terbaring kepenatan stiap malam. hakhak....

Aku kesian+lawak apabila kawan sepraktikal aku di sini kne suh bersajak oleh bos. Kesian dia, x pasal2 kne wat sajak..Nasib bek aku dlu mule2 praktikal kat sini x kene bersajak.

kat sini makin hari makin ramai lak pekerja praktikal bertambah. Waktu memule dlu kiteorg berempat je ngan si Azza. Azza da abis, tggl kiteorg bertige jek. Skang ni sedar x sedar da 8 org pekerja praktikal kat sini termasuk kiteorg bertiga...4 lelaki, dan 4 org perempuan.

x sabar nk tggu 21hb nih, tapi takut lak nk present kang..adess...pas present, maknanya Latihan industri aku da tamat..^_^

p/s: pnat2 pon, tp aku tetap spend masa lawat game2 aku kat dalam facebook...sumpah, penat2 aku, xpnah aku pnat sampai TERKANGKANG mcm aku mention kat title tuh..^_^

View Comments
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin