19hb..dpt ke x?

pertauliahan suksis si dia 19hb nih. Tadi da cakap kat mak yang nk pegi ke sana tgok si dia tauliah. Tiba2 abah lak menyelit "abah nk ikot ke Kl gak berurut". Adoyai, bukan x mo bawa abah, tapi aku takut masa xde lak nk jalan2 ronda KL dgn dia n kak ija. Dah la tempat urut tu ramai org, sblom2 ni tggu dari pagi, kol 6 ptang baru org dpt berurut (bukan abah, tapi ade makcik yang sempat aku temubual kat sana). Argh, jiwa remaja ku memberontak dengan keputusan abah nak ikot. Hati kecil ku tau, abah ni kalo da wat keputusan, jgn harap ler nk ubah. dia cakap A, mmg A la keputusan nye, jgn sekali ko memandai nk ubah B..


Ok, cukup pasal kes nk gi KL. Tadi mcm aku cakap semalam, da siap bawak abah ke hospital wat xray hati. Aku x ikot lak mak ngn adik aku pegi tolak abah. Ini semua kerana hospital nih xde parking, jadi aku kne jaga kete. Harap hospital melaka ni wat la satu kawasan parking lagi, sb aku fikir kesian la kalo ade kes emegensi tapi xde parking. Ni semua sb aku pnah rasa waktu abah masuk ICU dlu. Nk lawat pon x tenang sb kete parking blok kete org. Kang x pasal2 naya je kne calarkan kete. Sepatutnye hospital menyediakan parking ni cukup2 tuk pelawat yang datang. yela, hospital ni kan sentiasa je ada org yg datang, bukan nye mcam opis. Waktu opis hour je yg parking pnuh.

k la, perasaaan malas datang lak. kang ade masa nnti sambung.

p/s: lupa nk bgtaw, doktor cakap hati ayah aku ade byk lemak terkumpul.. mggu depan kne jumpa lagi tuk nasihat pakar.smoga abah cepat sihat.

View Comments
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin