Selamat Hari Raya



Yeay....Bulan syawal da nak tiba.keke...x sabar lak nak raya nih. Yela, nak try wat leh dpt duit raya ke x kali nih.haha...Asik2 alasan same je aku dgr tiap tahun, "oo..ni da besar, duit raya utk adik2 je k". Tp yg aku plik, kakak aku yg da kawen ade lak makcik aku kasik duit raya. "Kakak" aku OK,bukan adik aku..adess..kne kawen dlu ke baru dpt duit raya??..(agak nye mmg btol kot kalo org cakap yg org da kawen ni murah rezki dari tuhan)..

Hmm, ptang nih aku nak balik Melaka da. Nmpak gaya kne la bercuti dari dunia online nih tuk tempoh sminggu.hukhuk...tp xper, aku lagik suke "sambut raya dgn family tp xde internet" berbanding "sambut raya ngn internet tanpa family".^^...

Nak baca lagik, klik la button read more tuh..^^

Macam yg korg sedia maklum, ketiadaan internet di rumahku(ceh, ayat skima) menyebabkan aku x dpt login la blog aku nih sb xde tenet kat umah lagik. Snang cakap, x ber"apdet" la blog aku tuk sminggu nih. Yela, da aku xdpt online nak meng"apdet" ape2 entry yang simple tuk aku spnjang raya nih.keke...Tp insyaAllah, kalo ade sdikit masa, aku try la update menggunakan Liveblog aku. Kan da cakap, liveblog tu xder tenet pon xper, janji ade line tepon, sume ok.^^...

So, tuk cuti raya sminggu nih, aku isytiharkan bahawa segala update akan dibuat kat hidup-simple versi LiveBlog.Keke...kalo ade yg x taw kat mane liveblog tuh, leh tgok screen shot/tutorial kat bawah nih:

Tu haa,klik je kat atas tempt yg aku da bulatkan kaler merah tuh..^^


Tapi kalo x berjaya gak, korg leh taip manual iaitu :

http://simple-liveblog.blogspot.com/


K la, aku nak sambung wat keje nih. Pas Jumaat ni aku stat kemas2 brg, pastu agak2 da siap, baru gerak balik ke Melaka..

p/s: Pandu cermat,Jiwa selamat..jaga keselamatan sepanjang perjalanan k kwan2.^^


Nak komen pon leh gak..baru aku rasa dihargai sket..^^

View Comments
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin