Rumahku Syurgaku..haha

Tadik ngah usha2 katblog jerung, tetibe ade terbaca pasal Sepaku Hosting yang @JerungPerkasa tgh pakai skang nih. Bak kata @JerungPerkasa, hosting nih murah, reliable, ngn bagus. Kadang2 aku tringin jugak nak belikan "umah sndiri" tuk blog aku nih. Yela, segan gak tgok kwan2 da ade umah sndiri. Aku gak yang still menyewa dari tuan rumah bernama "Blogspot" nih. Keke...

:mGelak::mGelak:

kalo nak diikotkan, bukan dari segi kewangan (masalah jgak sbnarnye^^) yang menjadi masalah kalo aku nak blikan umah baru tuk blog nih. Tapi masalah dari segi teknikal sbenarnye. Bukan ape, aku takut nnti kalo lam proses "pindah umah" tuh, mcm2 berlaku. Ade dgr cite dari "senior2" yang da pindah umah, mesti ade error yang berlaku tym proses pindah umah tuh. Macam jerung nasihat tadik, tempah jek, pastu blaja sket2. try n error. ^^

:mStudy::mStudy:

Pikir2 balik, entah bile agak nye aku nih nak ade hostting sndiri kan. yela, biar masa jela yang menentukan.keke..
dari tadi da aku pikir nak tulis pe lam entry ku kali nih. Last2 crite pasal sepaku hosting lak.adess...Xperla, slow2 kayuh.haha...

Source: Sepaku Blog

View Comments
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin